شناسهٔ خبر: 179239 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

ببینید | مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی رضا انجم شعاع را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، رضا انجم شعاع، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه منصوب و از مجتبی یزدانی، معاون سابق حقوقی و امور مجلس و استان‌ها تکریم کرد.

سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

صادق در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات یزدانی معاون سابق، برای انجم شعاع نیز آرزوی موفقیت کرد.

در حکم فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی خطاب به انجم شعاع آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست "معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها" منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن همکاری و هماهنگی با تمامی معاونت‌های ستادی و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی تعامل لازم و موثر را با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عمل آورید. امید است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی نظام سند چشم انداز و قانون برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب میثاق دولت وفاق ملی در انجام مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.»